In My Life-藤田惠美Emi FujitaIn (原唱:Beatles)
(sony handycam廣告同首)


There are places I'll remember all my life
Though some have changed
Some forever not for better
Some have gone and some remain

All these places had their moments
With lovers and friends I still can recall
Some are dead and some are living
In my life I've loved them all


But of all these friends and lovers
There is no one compares with you
And these memories lose their meaning
When I think of love as something new

Though I know I'll never lose affection
For people and things that went before
I know I'll often stop and think about them
In my life I'll love you more
In my life I'll love you more

In my life I'll love you more



有許多地方對我來說永生難忘
雖然有些地方早就人事已非
有些地方永遠一成不變
有些已經片瓦不留,也有些還保持原樣
它們全都曾參與過重要時刻
和戀人、和朋友,這些人在我的記憶裡依然那麼清晰
他們有些已經撒手人寰,有些還活在世上
這一生中我深愛這一切

但在全部的戀人和朋友之中
沒有一個人能與妳相比
這些回憶通通失去了它們的意義
當愛情對我又產生了新鮮感
雖然我很清楚我永遠不會失去這份情感
對於那些已成追憶的人、事、物
我知道我會常常停下腳步懷念它們
但這一生中,我愛妳最多

雖然我很清楚我永遠不會失去這份情感
對於那些已成追憶的人、事、物
我知道我會常常停下腳步懷念起它們
但這一生中,我愛妳最多

但這一生中,我愛妳最多……




經過高人指點 原來我要找的sony廣告歌就是這首"in my life"
真的好高興喔! 很好聽喔!!







以下則是一首無意發現但也是亂好聽一把的歌 ^^



Proud Of You -藤田惠美Emi FujitaIn(原唱:馮翠樺)
(日文歌名為 "揮著翅膀的女孩")


Love in your eyes
Sitting silent by my side
Going on Holding hands
Walking through the nights

Hold me up Hold me tight
Lift me up to touch the sky
Teaching me to love with heart
Helping me open my mind

I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
The heaven in the sky

Stars in the sky
Wishing once upon a time
Give me love Make me smile
Till the end of life

Hold me up Hold me tight
Lift me up to touch the sky
Teaching me to love with heart
Helping me open my mind

I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
The heaven in the sky

Can't you believe that you light up my way
No matter how that ease my path
I'll never lose my faith

See me fly
I'm proud to fly up high
Show you the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I’m singing in the sky
Show you the best of mine
The heaven in the sky

Nothing can stop me spread my wings so wide




你眼中的愛
就是靜靜地坐在我身邊
一直牽著手
走過夜晚

緊緊地抱著我
高舉我觸摸天堂
教我用心去愛
幫我打開心門

我能飛翔
我為自己能飛翔而感到驕傲
奉獻我自己最珍貴的
直到生命的最後一刻

相信我 我能飛翔
我為自己能飛翔而感到驕傲
奉獻自己最珍貴的

空中的天堂(神)
天空的星星
很久以前的願望
給我愛讓我微笑
直到生命的最後一刻

難道你不相信你照亮了我的道路
不論我的路途有多麼舒適
我絕不會放棄我的信念

看我飛翔
我為展翅高飛而驕傲
將我最好的展示給你看
直到最後的時刻

相信我能飛
我在天空中歌唱
將我最好的展示給你
空中的天堂

沒有什麼能阻擋我
大大地展開我的翅膀








arrow
arrow
    全站熱搜

    LazyChi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()