又到了11日的到來


今天又是你提醒了我

我說我太忙了忙到忽略了日期

你說你也很忙但還是記的很清楚

然後我就講到別的事

然後你就說 不要扯開話題

:就算忙我還是有記住耶 你也要記得阿

我就說 哈哈哈 好啦~  (其實心裡很高興 SO SWEET)


之前我忙著畢展忙著Easy Shop的事 現在忙著上課報告跟打工

你忙著專題作業跟考試

沒想到大四的我們竟然忙成這付德性

真是意想不到



不過你都會說只剩一個月了   來安慰 安撫我

剩這個月就過了

一切都過了.....



嗯 我也一直在這樣告訴自己 你也這樣子告訴你自己

並且我們一直期待著

我忍耐 你也忍耐 你受的 我也在受



我一直記得你答應過我的喔 一直記在心裡

那個可是你自己提出的喔!

到時可是要兌現的!  不然我會記恨喔!



看來5月會是個充滿濃濃想念的一段日子(其實4月就已經是了)

唉唉 真難熬阿....
 




Sometimes at night, when I look to the sky,
I start thinking of you and then ask myself, why?
Why do I love you? I think and smile,
because I know the list could run on for miles.

The whisper of your voice, the warmth of your touch,
so many little things that make me love you so much.

The way you support me, and help with my emotions,
the way that you care and show such devotion.

The way that your kiss, fills me with desire,
and how you hold me with the warmth of a blazing fire.

The way your eyes shine when you look at me,
lost with you forever is were I want to be.

The way that I feel when you're by my side,
a sense of completion and overflowing pride.

The dreams that I dream, that all involve you,
the possibilities I see and the things we can do.

How you finish the puzzle that lies inside my heart,
how that deep in my soul, you are the most important part.

I could go on for days, telling of what I feel,
but all you really must know is my love for you is real.







------------------

For   U - My AC My Darling。








arrow
arrow
    全站熱搜

    LazyChi 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()